CHATA
FORUM O RPG MAKER
Forum CHATA Strona Główna
->
PROBLEMY TECHNICZNE
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Wybierz forum
FORUM
----------------
NOWOŚCI
O FORUM
KSIĘGA GOŚCI
RPG MAKER NEXT GENERATION
RPG MAKER 2000/2003
----------------
PROBLEMY TECHNICZNE
GRY
RESOUCES
INNE
RPG MAKER XP
----------------
PROBLEMY TECHNICZNE
GRY
RESOUCES
INNE
SCENA RPG MAKER
----------------
POLSKIE STRONY O RM
ZAGRANICZNE STRONY O RM
OGÓLNIE O SCENIE RM
LINKI
----------------
http://www.rpgmaker.rox.pl
STRONY
HUMOR
----------------
KAWAŁY
FAJNE FILMY ONLINE
ŚMIESZNE ZDJĘCIA
HYDE PARK
----------------
O WSZYSTKIM I O NICZYM
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Wsip
Wysłany: Sob 23:19, 31 Gru 2005
Temat postu:
Ja właściwe jestem za robieniem gier w RM w pojedynke...
ale moim zdaniem nie powinniście robić jednej tej samej rzeczy oboje i bedzie ok, tak poprostu..
Macie już jakąś ciekawą fabułe napisaną?
NiedbaL
Wysłany: Sob 20:09, 31 Gru 2005
Temat postu:
Ja proponuje troszke inaczej. Niech jedna osoba robi to wszystko. Jedna np. załatwia grafiki, inna fabułe itp. Ja tak robie i nie żałuje.. Na prawde dobry sposób a jak mieszkacie blisko to niech jeden przyjdzie do drugiego i robić razem. Albo jak mówił poprzednik, jedni robią mapy a inni zdarzenia.
Wsip
Wysłany: Sob 14:56, 31 Gru 2005
Temat postu:
Jeżeli umuwicie się na wykorzystywanie innych przełączników powinno być ok .
Pamiętajcie jednak, że w takim stanie rzeczy niektóre przełączniki/zmienne (te dołączone do projektu wraz z mapami) nie będą miały podpisu
Można się pogubić, ale ogółnie tak tworzony projekt jest wykonalny.
Ja bym jednak radził aby dowolna liczba osób tworzyła mapy, ale przełączniki/zmienne postacie itp. były tworzone na jednym komputerze...
Może niech ktoś inny się jeszcze wypowie, bo ja nigdy w kilka osób projektu nie robiłem.
Życze powodzenia
felicjan
Wysłany: Pią 21:12, 30 Gru 2005
Temat postu: podział pracy
mam pytanie, jak skutecznie podzielić prace przy tworzeniu projektu w rmk3?
podział na grafików i resztę bandy jest dosyć prosty... ale np. jeśli umówię się z kolegą że ja zrobie jedno miasto, a on drugie, to po złożeniu 2 maist do kupy wyjdą na światło dzienne problemy ze zmiennymi i przełącznikami...
czy może zaradzi temu (przykładowo), że on będzie używał zmiennych i przełączników od 1 do 1000, a ja od 1001 do 2000?
Za wszystkie porady dotyczące pracy zbiorowej przy tworzeniu gier w rpgmakerze serdecznie dziękuje.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001-2003 phpBB Group
Theme created by
Vjacheslav Trushkin
Regulamin