CHATA

FORUM O RPG MAKER

Forum CHATA Strona Główna -> GRY -> Diamentowe Góry
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 

Jakie jest twoje wrażenie :) Jak się zapowiada moja gra??
Świetnie
0%
 0%  [ 0 ]
Dobrze
33%
 33%  [ 1 ]
Może być
0%
 0%  [ 0 ]
Bez komentarza
66%
 66%  [ 2 ]
Wszystkich Głosów : 3

Diamentowe Góry
PostWysłany: Nie 12:11, 08 Sty 2006
Michak
Nowy

 
Dołączył: 30 Gru 2005
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łodź





Diamentowe Góry to moj nowy projekt.

Fabula: Nasz główny bohater Moran po wykonaniu prac w domu postanawia przejść się w mieście. Spotyka tam kupca którego smok zachorował. Moran daje mu miksture a wzamian dostaje tajemniczy zwój. Po użyciu zwoju zostaje przeniesiony do bardzo rozległego lasu. Błąkając sie po nim czuje że robi się coraz większe stęzenie energi i po jakimś czasie jego cialo zostaje naladowane silnym kopem energi Smile Co dalej sie stanie?? Sami sie przekonacie

RTP: chipsety będą zmodyfikowane, monstery niestandardowe tak jak i muzyka.

Dosatki: Dodałem Facesety oraz tryb dzięki kto,remu z każdym rzedmiotem bedzie można cos zrobić. Ciekawe Smile

Oto screeny

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 13:28, 08 Sty 2006
Gość

 





Nareszcie gra robiona w XP Very Happy
Facesety nadały teraz grze smaku. Mapki robić umiesz bo się przekonałem, tylko na przyszłość jeśli w domkach jest dużo pustego miejsca to czasami warto je pomniejszyć - bo w xp character jest mniejszy w porównaniu do mapy. To tylko taka rada - narazie jest ok.

Jedyne co mogę poradzić, to żebyś nie umieszczał obrazków na interii a jeśli już to nie wrzucaj w formacie .bmp bo zbyt długo się wczytują
PostWysłany: Nie 14:03, 08 Sty 2006
Michak
Nowy

 
Dołączył: 30 Gru 2005
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łodź





Kapuje. Dzięki Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 15:13, 08 Sty 2006
Lopik
Adept

 
Dołączył: 31 Gru 2005
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Jawor





Dobra fabuła aż chce sie dowiedzieć co dalej. Jedyne co mi sie nie podoba to miejsce facesetów, lepiej gdybyś je umieścił troche niżej i bardziej na lewo. Tak żeby sie stykały z oknem rozmów. No i niewiem czy ten face bohatera pasuje do charactera (sie zrymowało)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 16:02, 08 Sty 2006
NiedbaL
Adept

 
Dołączył: 31 Gru 2005
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wiocha





Cóż, zapowiada się nieźle. Screeny ładne, ale w domkach dużo wolnego miejsca zostaje. Bohaterowie ujdą, facesety jak mówił Lopik dobrze by było tak jak w 2k(3). Mam tylko nadzieje ze to nie bedzie kolejna gra w ktorej ktos nie wyeksportuje zasobow i nie bedzie sie chciala uruchomic :] mi sie nigdy nie chce naprawiac itp. ..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 17:01, 08 Sty 2006
Lukas
Żółtodziob

 
Dołączył: 29 Gru 2005
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Za tobą





Michak się postara
A żeby umieść faceset jak w 2k3 trzeba w rozmowie usunąć grafike okna wiadomości, zamiast niej wstawić obrazek który wygląda jak grafika okna wiadomości, dać mu numer 1, albo 4 jeśli mamy system godzin a samym facesetom dać numer 2 lub 5 (wtedy face bohatera będzie wyświetlane na obrazku wiadomości - a pod koniec rozmowy usunąć

No i trzeba zmienić współrzędne faceseta.
Ale mi sie facesety podobają i nie mam uwag


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 21:54, 04 Lut 2006
ExDeaTh
Żółtodziob

 
Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Katowice





Cytat:

Fabula: Nasz główny bohater Moran po wykonaniu prac w domu postanawia przejść się w mieście. Spotyka tam kupca którego smok zachorował. Moran daje mu miksture a wzamian dostaje tajemniczy zwój. Po użyciu zwoju zostaje przeniesiony do bardzo rozległego lasu. Błąkając sie po nim czuje że robi się coraz większe stęzenie energi i po jakimś czasie jego cialo zostaje naladowane silnym kopem energi Smile


Hmm no dobre jak na moje oko Very Happy ja bym tu dodał troszkę więcej mistycyzmu Very Happy np no autor nas o tym tutaj nie informuje ale jak dla mnie to, Kupiec moglby byc glownym bosem zaś smok tylko taką zasłoną , zwój moglby tutaj grać rolę wlasciwie głowną gdyz to on spowodowal / spowoduje iz Głowny Bohater zagra rolę marionetki Kupca , Kupiec dzieki Bohaterowi okaze sie kims więcej niz zwyklym smiertelnikiem w jakims tam decydującym momencie Very Happy i takie tam no ale , co Autor chcial nam przekazać w tym rozdziale ?Very Happy obadamy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:45, 26 Lip 2006
Geddo
Nowy

 
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6





fmmm ja szczeze tez mam duzo wolnego miejsca w budynkach ale zato komnate przemian mam zawalista Very Happy skoncze to dam tylko jak sie publikuje gre???


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:23, 11 Sie 2006
Marta
Gość

 





Super grafika
PostWysłany: Wto 10:03, 19 Wrz 2006
Kemonar
Żółtodziob

 
Dołączył: 18 Wrz 2006
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6





I kolesia nie ma XD
Racze tej gry nie zobaczymy xD


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:25, 12 Cze 2007
Gość

 





ble ble ble ta gra
Diamentowe Góry
Forum CHATA Strona Główna -> GRY
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin